2011/12/13

maluj śmiało - nałóż cienie aż do brwi !

3.1 Phillip Lim fall 2011
Chanel fall 2011
Donna Karan fall 2011
Fendi fall 2011
Tak jak zapowiadałam wcześniej, dziś prezentuję makijaż naturalny, nadający się do noszenia na co dzień jak i na wieczór, gdyż jedno różni go od tradycyjnego makijażu - cienie na oku nałożone są aż do brwi. To trend przewijający się już od kilku sezonów. Makijażyści tworzący make-upy do pokazów mody mogli trochę zaszaleć i posłużyć się intensywniejszym kolorem na oku, jednak są to przeważnie odważniejsze wykonania. W mojej wersji kolorystycznej można śmiało pokazać się na ulicy ;) jeśli do takiego makijażu oczu dodamy usta w odcieniu czerwieni lub fioletu, stworzymy idealny makijaż wieczorowy. W makijażu poniżej zastosowałam bardzo znany od dawna trik powiększający i "otwierający" oko, czyli wewnętrzną powiekę pomalowałam białą kredką (Isa Dora). Trzeba pamiętać, że odcienie brązu zarówno w makijażu jak i ubraniu to pierwszy krok do postarzenia, także gładka, rozświetlona cera to podstawa, jeśli nie chcemy wyglądać na starsze i zmęczone. Polecam również położyć na powiece kilka odcieni brązu (MAC, paleta), przy czym intensywniejszy przy linii rzęs i zewnętrznym kąciku, aby nadać kształt oczom (w większości przypadków makijażu oka stosuję wiele kolorów i odcieni, aby oko nie wyglądało na "płaskie"). W kolejnym poście napiszę o ochronie UV, także zapraszam do śledzenia bloga. A niebawem zaczną pojawiać się zdjęcia pokazujące krok po kroku wykonywanie make-upów z najnowszych pokazów mody, anóż pojawi się i jakiś filmik :) Zapraszam!

fot. Monika Ł. / modelka: Kornelia

3 komentarze:

  1. Jak zawsze CUDNIE!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś w Twoim wykonaniu to do mnie przemawia, tak samo od chanel.
    Ale reszta mi nie pasi;p

    OdpowiedzUsuń