2012/02/01

- trochę z innej beczki

W obecnym numerze magazynu InStyle (luty 2012)  na str. 150 znajduje się artykuł pt. "Czarno na białym" ukazujący przepiękne warszawskie mieszkanie najsłynniejszego polskiego makijażysty 
i dyrektora artystycznego perfumerii Sephora - Sergiusza Osmańskiego, u którego miałam zaszczyt 
 obronić swój dyplom Makijażysty - Wizażysty =) Muszę przyznać, że mieszkanie jest "bardzo w moim stylu", z resztą niektórzy mieli już okazję poznać moje zamiłowanie do czerni 
i bieli (choć ja wcale nie uważam, jakoby moje mieszkanie było czarno - białe ;)). Z zamiłowania do aranżacji wnętrz a także Pana Sergiusza, postanowiłam zamieścić ten post. Mieszkanie oceńcie sami ;)


 

4 komentarze:

  1. TAK TAK TAK!!! Mieszkanie BOMBA!!! i P. SERGIUSZ też SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. och dla mnie za bardzo jak przykładowy salon z ikei i troszkę sztucznie, mało przytulnie? ale też uwielbiam biel!:) choć jedynie w połączeniu z drewnem, nie czernią:)) pisz więcej, nawet krótko, ale częściej!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie lubię tak mało przytulnie i też tak mam w domu, niektórzy mówią "sterylnie", choć drugi poziom ma parę przytulniejszych akcentów ;p a co do pisania to WIEM, WIEM, WIEM, tylko ciężko mi idzie się za to porządnie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń