2011/12/05

inspiracja: Nina Ricci s/s 2011

Nina Ricci spring/summer 2011




Dziś przedstawiam makijaż inspirowany pokazem Niny Ricci na ubiegły sezon wiosna/lato 2011, który wykorzystałam w ramach projektu Moniki (temat przewodni - płatki róż; http://monikaluczak.blogspot.com/), a modelka Ania jest posiadaczką nie często występujących w naturze rzęs :) Myślę, że moja wersja makijażu nadaje się do noszenia na specjalne okazje typu wesela czy uroczyste kolacje. Do wykonania make-upu użyłam kamuflarzu i pudru (Kryolan), korektora pod oczy (Kryolan), blushu do policzków o kremowej konsystencji  L'oreal, który zastosowałam na całej powiece (niestety nie występuje w Polsce, został przywieziony przez moją koleżankę z Kanady). Cień w odcieniu łososiowym (MAC, paleta) nałożyłam na czerwony blush. Na dolnej powiece, przy wewnętrznym kąciku rozjaśniłam oczy białym cieniem opalizującym (MAC, paleta). Rzęsy pociągnęłam jedną warstwą tuszu (Kryolan) a czarną kredką (Dior, Crayon khol black) pociągnęłam dolną, wewnętrzną powiekę. W policzki i skronie wklepałam blush, ten sam który zastosowałam na powiece. Na usta nałożyłam pomadkę w odcieniu nude (Maybelline, nr 715). Ten typ makijażu zdecydowanie powiększa oko, jednak przy bardzo małych oczach proponuję nie malować wewnętrznej powieki, lecz dolną do 1/3 długości oka. A co sądzicie o rozjaśnianiu brwi, tak jak na pokazie Niny Ricci? :) A już niedługo zapraszam na kontynuację projektu, gdzie modelka Kornelia pomalowana została w bardziej neutralne barwy.





5 komentarzy:

  1. Przepiękny! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. a co do farbowania brwi to: nie nie nie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastico :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no:) widzę że mamy do czynienia z profesjonalistką.
    Makijaż w Twoim wykonaniu szalenie mi się podoba!!
    gratulacje, świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. btw osobiście nie cierpię rozjaśniania brwi:) tylko co do niektórych projektów.
    Wręcz jetem zakochana w tych mocno podkreślonych, czasem aż karykaturalnie brwiach:)

    OdpowiedzUsuń