2012/01/11

POWRACAM ... Z PŁYNEM MICELARNYM

Po długiej przerwie powracam - ze zdwojoną mocą - z postem na temat płynów micelarnych. Pokrótce można powiedzieć, że płyny micelarne działają niczym "odkurzacz do twarzy" - oczyszczają skórę z wszelkich zanieczyszczeń (sebum, makijaż, kurz itp.) jak żaden inny preparat. Dzieje się tak za sprawą miceli, czyli maleńkich cząsteczek chłonących zanieczyszczenia z twarzy, a przy tym nie naruszających bariery naskórka, dlatego też płyny micelarne nadają się do oczyszczania każdego typu skóry, nawet tej najbardziej wrażliwej. Mimo, że działania ich nie widzimy gołym okiem (prócz zmytego makijażu rzecz jasna:)), to wiedzcie o tym: to działa i na pewno przyniesie efekty w przyszłości, bo prawdziwie czysta skóra po całym dniu to niesamowicie ważny element pielęgnacji (np. krem nakładany na noc będzie lepiej wchłaniany, skóra będzie swobodnie "oddychać"). W celu oczyszczenia skóry należy nalać płyn micelarny na wacik i przetrzeć skórę aż wacik będzie ZUPEŁNIE czysty. Dlatego też ja stosuję szybszą metodę, czyli w pierwszym etapie oczyszczania zmywam makijaż za pomocą żelu do demakijażu, a następnie całą twarz przecieram dwukrotnie wacikiem nasączonym płynem micelarnym. Muszę wspomnieć, że niekwestionowanym guru wśród płynów micelarnych na całym świecie jest Sensibio H2O marki Bioderma. Doceniły go także modelki na całym świecie, w tym nasza topmodelka - Anja Rubik, która kiedyś w wywiadzie dla Glamour wyznała, że każda modelka ma go w swojej kosmetyczce. Ja Sensibio H2O poraz pierwszy użyłam w 2009 roku i od tej pory nie poznałam lepszego płynu micelarnego, a stosowałam już ich naprawdę dużo - od Vichy, przez SVR aż po naszą polską Ziaję i inne - żaden mi tak nie podpasował, jak właśnie ten (może przez to, że jest kompletnie bezzapachowy, przynajmniej jak dla mnie). Bardzo często można go nabyć w promocji 2 w cenie 1 w mojej ukochanej aptece - Super Pharm. Podsumowując - polecam :)

1 komentarz:

  1. Jak zawsze profesjonalnie i w 100% się z Tobą zgadzam!!! Buziaki MS

    OdpowiedzUsuń