2011/11/27

słowem wstępu ...



Witam wszystkich na moim blogu poświęconemu makijażowi, na którym znajdziecie mnóstwo porad w tym zakresie. Skupię się głównie na make-upach pochodzących z najnowszych pokazów największych projektantów mody, pokażę jak w prosty sposób można je odwzorować, jak wykonać krok po kroku najlepsze - moim zdaniem - makijaże, które wyznaczają trendy oraz mnie inspirują.

Blog narodził się z mojej wielkiej miłości do makijażu i mody, które od wielu lat są obecne w moim życiu. Od 4 lat jestem zawodowym makijażystą, a w 2010 roku obroniłam dyplom makijażysty - wizażysty u jednego z najsłynniejszych polskich makijażystów - Sergiusza Osmańskiego, współpracującego na co dzień z największymi magazynami mody jak i wieloma polskimi gwiazdami. Jako, że jestem również licencjonowanym kosmetologiem, na moim blogu nie zabraknie wiadomości i porad w zakresie tej dziedziny - bo jak wiadomo, idealna skóra jest fundamentem do stworzenia idealnego makijażu.
Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić wszystkich do śledzenia 
msmake-up.blogspot.com i czerpać z niego jak najwięcej wiedzy i inspiracji.

www.msmakeup.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz